God morgon

Kommentera
Ja, så idag är det sista dagen hemma med min förkylning. Skönt att jag jobbar kväll i morgon känner jag. Så idag ska jag försöka orka med att städa undan lite inför helgen. När mamma är sjuk så blir det inte många slängar gjorda här hemma så efter 2 veckor är det allt annat än städat.
I morgon ska jag följa med Lex på första besöket till skolsköterskan och sen ska jag på begravning innan det är dags att åka in till jobbet.
Sen på lördag ska jag, en vännina och J åka till Sthlm och gå på mässorna. Först ut blir skönhetsmässan Acadermia, sen blir det hälsomässan Allt för hälsa och avslutar dagen gör vi på mat och vinmässan Sthlm food and wine. Efter det ska vi gå till ett lokalt bryggeri och fortsätta dricka gott och lyssna på bra musik. På söndag tänkte jag ligga lite lätt bakis. *blink* Sen ska ju J firas på fars dag också. Det hade jag nästan glömt. Yaiks!
Men nu, en kaffe innan jag kickar igång dagen.