Mässhelgen

Kommentera
I går va vi uppe på Stockholmsmässan. Vi besökte först Allt för hälsan och tyvär blev jag lite besviken. Det va mest skit och det man kunde tänka sig köpa var jättedyrt. Men, men. Sen gick vi vidare till Acadermia, skönhetsmässan. Den va helt ok men väldigt liten. Där inne köpte jag i allafall lite julklappar till äldsta dottern. Höjdpunkten va nog när jag träffade Kissie och fick ta ett kort på henne till Tindra. Tindra blev överlycklig. 
 
 Jättegullig tjej som snällt ställde upp när jag ville ta kort.
 
 
 
Efter skönhetsmässan gick vi vidare till Sthlm food & wine. Tyvärr blev jag lite besviken här också. Det va ett ganska tråkigt utbud i år. Hittade dock lite guldkorn. Några goda viner som ska inhandlas och sen köpte vi en supergod ost som jag längtar efter att få doppa i lite honung och avnjuta. På det stora hela är jag ändå ganska nöjd med dagen.