Står inför en jobbhelg

Kommentera
När jag va in till mässan ihelgen som va så köpte jag 2 rör med Level up. En brustablett ska var som en energidryck ungefär. Så nu har jag tagit den första och hoppas verkligen att jag ska pigga på mig eftersom jag ska jobba hela helgen och då kan man behöva lite hjälp att hålla energin på topp. Jag skulle egentligen vara ledig i dag men har tagit på mig ett extrapass. Jag hade ändå inget inplanerat och eftersom jag har varit sjuk så sitter inte den extra pengen fel heller. 
 
Sen när jag va in till affären och handlade så kunde jag bara inte motstå att köpa med mig en hyacint hem. Tycker att dom doftar ljuvligt. Jag är en sådan människa som älskar att advents och julpynta tidigt. ALLT åker nämligen ner sedan strax efter nyår. Så jag vill njuta av det medans det är uppe. För sedan anser jag att man ska blicka mot ljusare tider. Nä, nu är det dags att göra sig i ordning att åka mot jobb och härliga kollegor.