Min vecka

Kommentera
Den här veckan känns fullbokad. I dag är jag hemma och VABar. I morgon ska jag med Leah till sjukhuset så hon kan få sin årliga influesavaccination, sen är det ev. ett utvecklingssamtal med Lex fröken i skolan. (Är ju hemma för honom i dag så jag vet inte riktigt om samtalet blir av.) Om J kan var hemma i morgon så blir det i så fall kvällsjobb i morgon. På onsdag innan jobbet tänkte jag att jag skulle ta mig in till gymmet och ta en lite lugnare träning. Hostar ff lite så jag vågar nog inte ta ut mig. Torsdag är jag ledig från jobbet men då ska jag med mamma till onkologen för att få svar på hennes senaste röntgen, sen hem och gå på Tindras konsert med musikskolan. Tindra fyller på torsdag så efter konsterten ska vi hem coh fira henne ordenligt. Hon fyller ju det anmärkningsvärda 15 år.
Fredag skulle jag egentligen ha varit ledig men har tagit en extra kväll på jobbet. Jobbar även lördag och söndag också.